msptc

Alla inlägg under juni 2011

Av Tindris o Catty - 11 juni 2011 01:00

Hej hej har gjort en ny look...till street temat   

Här eden!

 

Sygg?..(gillaren!)

O de andra nya e headern!

  Blev nöjd me den me!

Ja de va de bye!

   

Av Tindris o Catty - 10 juni 2011 19:26

hej!

nytt tema  

street!

 

hehe tycker de e super bra tema  

gjorde en liten bild för o visa min street-look

  oj! va små... ja blev! har nog nt riktigt lärt mih photoshop än!  

aaj de va allt!

 

Av Tindris o Catty - 9 juni 2011 21:37

Okay börjar me o säga att... DE HÄR E NT OKAY!!!  

 


   

 

Fatta...anklagar mig för o hackat henne!

SKULLE ALDRI HACKA NÅN!!!

O vem fan e filipp?

Har blivi hackad o vet hur ledsen man blir så vrf?

O lixom allt e så onödigt blir jette ledsen!  

*Gråter*

JA GJÖR DE!!

O sen...

MIn gamla kille blev ihop me en i mi klass..

O han sa att han va 14 till mig o sen 12 till henne GAAAAH!!!

 

Bilr så ledsen!

Aja bye!

    


    

Av Tindris o Catty - 8 juni 2011 19:59

Hej hej har köpt en ny look!

 

Ja de va den hoppas den blev snygg!

O sen...

 

Tack tack tack Nicole för att du köpt en looka av mig igen!


jA HOPPAS NI GILLAR DEN NYA HEADERN JA GJORDE OKSÅ!

  Blev as nöjd!

Bye!

 

Av Tindris o Catty - 8 juni 2011 19:55

azzå det är en konstig grej på min gubbe...

min tröja som heter grunge flag ser ut såhär!!

 

men min e igentligen bara blå o vit för ja har ändrat färgen!

men nu ser den ut som den gjorde innan ja ändra färg på den!  

savvy?

men aja har skickat mail till msp  

så nu borde de ordna sig

och precis som på sarakay2000`s högpoängar lista me vänner så

är ja högst upp på melonie00`s  lista!

 

hihi!

sen måste ja bara sega att när man ser den här:

  så är det catty som har skrivit inlägget!  

o sen gjorde ja en liten bilde i potoshop!

 

oj... det här va pinsamt! såg nt att den va så ful!  

den såg snyggare ut förut!!!!!  

 

 

Av Tindris o Catty - 6 juni 2011 19:46

Hej hej hä kommer ett  inlägg om hur ja ser ut på msp!

Ögon...

  Dom här ögonen...

 

 

Dom här fergerna!

...

 

Ja nu ser man vilken brun de e!

...Munnen

 

Den här munnen...

   

I den här fergen...

 

O sen näsan!

 

Den har ja!

och...

 

Ja de va huden...

o et STOORT tack till....

  Sarakay2000...för att hon köpte min look!  

Aja de va de bye!

   

Av Tindris o Catty - 6 juni 2011 10:34

hola!

jag, manda o tindris va i ett cahttrum igår  

   

ja missa tindris...  

   

men där e hon!

 

fasst sen gick manda o då blev de ju bara ja o tindris  

     

hehe!

o så tänkte ja lägga upp e bild som ja hade gjort i photoshop på när ja o tindris var vid en brygga igår när de va superstora vågor...  

men den vill nt laddas upp till bloggen!  

men aja... 

här kommer dagens moviestar!

  miki9990

bye!

 

Av Tindris o Catty - 5 juni 2011 20:35

Tänkte ba säga att ja fick en...KOSSOGRAF!

Taack Kissy!

O sen så har ja vari me catty o ätit på mcdonalds!

  Haha lite muppad bild kanske..aja

Bye..

 

   


Presentation


Hej!
de e vi som e Catty00 o Tindris99 på msp!
Detta e våran blogg. Tack för att ni tittar!!

//Eran Tindris o Catty

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards