msptc

Alla inlägg under juni 2011

Av Tindris o Catty - 15 juni 2011 19:19

Asså shhiet va orettvist!!!

Kolla va danska msp har!

   


Asså snälla rom har you tube guu va kul hopppas de nt tar så lång tid innan vi fåre!!   

skulle va så jävla bra asså!!

aja bye!



VÄÄÄNTAA!!

Glömde en sak!:

  GU VA TASKIGT!!

Nånskrev så på en komentar till jennistar   

Älkarej jenni lovar du e nt fet!

p.s bloggar mer sen! 

 

Av Tindris o Catty - 15 juni 2011 15:03

har köpt en ny muuuuuuuun!!!


  likadan som syrrans  

har komposterat två av mina boonies, sweet lime o greene...  


men ja har ju två helt undrebara boonies kvar ialf  

   








  Söta Softy


 

  O undrebara Muffin!


jaja...


 




 



 

Av Tindris o Catty - 14 juni 2011 23:29

azzå, vrf är de så myckt snusk i forum föööööör!!!


    

VRF? alla som skriver snusk i forum, VRF???????

ledsen att ja nt bloggat så myckt... igår va ja nt äns inne på msp!!!

men ja hat faktist sommarlov så ja hann nt!



kan nt lägga upp så mycke nfler bider just nu bara för att jag sitter på min mammas data o vet nt riktigt... hur man gjör!



så då har ja inget mer att sega... bye!


 

Av Tindris o Catty - 14 juni 2011 22:02

Hej hej tenkte ba säga att ja e lite ledsen just nu!

Alla typ ba kan ja få en present,auto?,ska vi dela gubbe?,kan du

se mina kort filmer,kan du köpa vip åt mig?,

Kan du gjö en look åt mig?, Å NEJ PÅ ALLLA!!!

men ingen...ser mina filmer,ger mig autos,blir min vän!,bli ihop!

Känns nt så roligt lixom  

O ja...skulle upskatta om NÅN kunde hjälpa mig till lvl 9 okså

O de här me att alla gjö slut  

Ni kanske nt tror mig me kolla!:

           

O de där va bara dom som gjorde slu i maj  

O titta...

 

 

De hender hela tin!

Nt så kul faktist...

     Aja bye!

 

Av Tindris o Catty - 13 juni 2011 22:06

Hehehe köpte en ny look igen xD

här kommeren!:

 

Blev as nöjd (gjort den sj som typ alla mina looks)

Tyckeru dah?

Aja bye moste duscha nu klockan e 11  

   

Av Tindris o Catty - 12 juni 2011 21:35

   Hej hej...idah hare laggat mkt på msp... 

Bland annat hende rehär:

   Och rehär!:

  O när ja va inne...

 

Öm...o så:

 

En look (as ful nån gjort till mig)

Men ja har nt den munnen  

   

Nt bara på en ja hade de utan fler  

Jobbigt!

Har faktist ren här!:

 

O nu en sak som hende igår! (på msp)

   

Va på fest i en tjejs party rum...

O så sa den ena tjejen "akta mina silikon bröst sprengs snart"

O så snuska vi oss lite på skoj...o då sa en tjej "Fy va ni e ekliga"

O hon som hade festen ba förlåt o blev typ as ledsen o sen ba gick hon o sa

"hej då syns aldri mer" (typ)

O då gick ja o Love me<3 till mitt rum o prata lite!

 

O sen gick vi till kissys rum!

O då efter ett tag kom hennes kille och...

Han fria(de va as gulligt) asså han fria till henne!

O sen va ja prest på deras bröllop!

 Ja de va vell de!

Bye!

    



Av Tindris o Catty - 11 juni 2011 17:20

Ja hehe vi gjorde en bild på Glitterfy! (som rör sig!)  

   

Lite mislyckad!  

 Eran Tindris  o Catty

Av Tindris o Catty - 11 juni 2011 16:38

här kommer lite musiiiiiiiiik!!!!! (med Jessie j!)



Ja de va hennes förts singel...

O sen...


de va den anndra!

O nu en låt som nt Catty gillar me henne!


bye!
Eran Catty o Tindris! 

Presentation


Hej!
de e vi som e Catty00 o Tindris99 på msp!
Detta e våran blogg. Tack för att ni tittar!!

//Eran Tindris o Catty

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards