msptc

Alla inlägg under maj 2011

Av Tindris o Catty - 9 maj 2011 13:38

Vää!   

Ja har fått en vår förklning   

Så ja e hemma från skolan   

De kan ju va kul o spela msp då men...

JA KOMMER FORTFARANDE NT IN!!!!   

Å de funkar typ nt o skicka mail   

Så nu e ja ARG!!!   

Ja vet att ja tjatar o att de kanske nt handlar så mycke om msp.  

Men de fan svårt o blogga om msp när man nt kommer in!

Aja bye!

 

Av Tindris o Catty - 9 maj 2011 10:55

hej hej!

ååå! jag kan nt komma på nån film att göra!  

jag står framfö filmstan


    och överväger hela tiden om ja ska göra film! för ja vill de men kommer nt på nån film att göra!!!

har ni några förslag?? skriv då i kommentaren vilken film ni tycker ja ska göra! snälla!


 

p.s ja! jag har tvättat dina boonies, tindris!

Av Tindris o Catty - 8 maj 2011 22:32

Tack tack tack Catty va glad ja blir!

Ja har iallafall mailat msp nu.  

Så ja hoppas de fixar sih!   

Bye!

 

P.s hehe bytte tbx bilden XD

Fresten Catty kan du tvätta dom

ja vill NT att de ska krypa flugår

på mina boonies

Av Tindris o Catty - 8 maj 2011 22:21

hej hej!

ja tindris! jag har faktist varit inne på din gubbe o matat dina boonies!

aa.... var bara de ja skulle seja så nu kommer ialf hennes boonies nt att dö! för det skulle ju varit lite tragist!


bye!

 

(har gjort en ny sån här bild)

Av Tindris o Catty - 8 maj 2011 19:27

Okej NU E DE NOG!!!

Fjärde dan ja nt kan logga in!

Ja acepterar nt de ja har ju precis köpt VIP!

Så nu mailar ja msp.

Tills ja får svar får Catty ta hand m min gubbe   

Du kan mitt lösen elr hehe ja!...

Du får mata mina boonies o byta kläder på mih.

Men sätt nt på mih nå konstigt  

Ja de var vell allt.

Bye!

 

Av Tindris o Catty - 8 maj 2011 17:48

hej hej!!! sorry att ja nt har bloggat på lenge men jag har varit på haik!!! (är en scout grej) o ja sov liksom över i telt o så... (irl) men ialf! stackars dih tindris att du nt kan logga in!! men... jag klappar ialf på dina boonies!!


  ja... men ja kan faktist seja att dom luktar nt så gott!


 

hehe...


azzå! har ni varit med om att nån har lurat er med att man ska byta aouto men sen när man har gett får man ingen tillbaka? för det hände mih precis!

  ja azzå så sa hon o så gjorde ja de o sen så fick ja ingen tillbaka! åååå! jag blir sååååå trött på sånt!!! grrr!

aja... över rejagera nt nu catty...

aja! bye!


 

Av Tindris o Catty - 7 maj 2011 23:26

Som sakt ja kan nt logga in på msp o ja har så TRÅÅÅKIGT!!!  

Så ja gorde en ny design

  

O den blev nt suddih!   

Tror ja vet hur man gjör nu.  

Bye!

 

p.s hehe ändrat den bilden me!

Av Tindris o Catty - 7 maj 2011 21:05

Nu blir ja GALEN!!!!

Ja kan nt komma in på msp idah hlr!!!

GAAAH ASSÅ GUUUD!!!!

Ja moste in min boonies kommer dö !!!  

NEEJ!!

GAAH     Ja saknar mina boonies!   

  Miss ya Pinky!

  Miss ya Badley!

  Miss ya Poofy!

  Miss ya Sweety!

O så blue o Binky som ja nt hade

nå bilder på.   

Vääää ja VILL IN PÅ MSP!!!!!

            

Bye!   

 

P.s blir galen Catty du moste blogga!!!

du har nt gjort några inlägg alls på tre dar   

Presentation


Hej!
de e vi som e Catty00 o Tindris99 på msp!
Detta e våran blogg. Tack för att ni tittar!!

//Eran Tindris o Catty

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards