msptc

Alla inlägg under maj 2011

Av Tindris o Catty - 23 maj 2011 10:16

hej hej!

i dah har min skola studiedah!   

Så ja ska va me en kompis!!

Ella! (sarakay2000 på msp)

Bild på henne!

 

Ja så då hinner ja nt  blogga så mycke!   

Men aja drf gjör ja de nu!

P.s om ni undrar vrf catty nt ha r bloggat så e de för att hon

såg pirates of the caribian i 3D på en jette stor bio!   

Pluss att hon satt lengst fram...så hon dog lite!    XD

Bye!

 

Av Tindris o Catty - 22 maj 2011 18:53

Buhuhuhu!  

De e jette segt på msp!  

Tillome när ja logga in

   Först vare så hät skit lenge!  

O sen när ja skulle gå in i nåns rum....

 Va de så jette lenge!  

O en till sak!:

Booty? ska den nt heta boody?       

Den gjorde vell de förut elr?...aja..

msp brukar ju va mästar på o stava fel!  t.ex bärsta o coh?...em menar ni..

värsta o och kanske XD aja..

Bye!

     

Av Tindris o Catty - 22 maj 2011 09:41

Hej ska börja me dagens moviestar!

Den idah blev Malin34 (hon gav auto först)

Bild på henne!:

 

ja de va hon!

Bye!   

 

Av Tindris o Catty - 22 maj 2011 09:08

Azzå i morse när ja klicka på Kissy...så såg ja att hon hade på sig en look som såg

nestan exakt ut som en av mina!    

O ja har NT köpt den av kissy (har aldrig gjort hlr fast ja tycker hennes e jette snygga!)

O de va ju knappast hon som hermat mig!   

Men....   de va nt hon som gjor den..utan:

 

Ja ha de va altså hon som hade gjort den så lik   

De e ju säker bara en slump (så klart)

Men här kommer bilder så du ser hur lika dom e!:

 

Kissys version (elr snygga_jag_10s)

O här e min:

 

Lika?

Aja de va vell de

Bye!

 

Av Tindris o Catty - 21 maj 2011 23:55

Hej hej tenkte bara säga... attt ja just gjort en header åt sandrapusspuss!

Här kommer en bild!:

  Ja den blev vell okey..bloggen heter dencoolesandra.bloggplatsen.se!

Kollaren!  

Bye!

   

Av Tindris o Catty - 21 maj 2011 23:10

Tog en bild i  mitt rum me Ladygaga(:11 o EmmiScool

Här kommer den:

  Ja o nu några bilder på mig i några av mina rum!  :

 Här står ja lika rosa min trädgård XD

    Å så rocka ja loss i mitt party rum!  

Ja  o sen tenkte ja bara säga...

Ge o va me!!

Om du ger mig nåt från önske listan kommer du me i bloggen!  

Skulle va glad om ja fick lite hjälp me o köpa min nya look!

  

Tack i för väg(om ja nu får nått XD)

Bye!

 

Av Tindris o Catty - 21 maj 2011 22:44

Hej!

Nu har ja lär mig hur man print screenar!  

ja vet att ja e efter som nt vetat de förr!  

O detta va tack vare...KISSY!!

Tack kissy:

O nu ska ja lägga upp lite bilder på mina senaste looks!

Här kommer´dom!:

     

 Va tycks älskar dom!  

Aja bloggar mer sen!

Fresten har gjort en ny desgn okså:

      Tycker den blev bra!

Va tyckkeru? KOOOMEENTEERAA!! XD

Bye!

 

Av Tindris o Catty - 21 maj 2011 19:47

Ja vet att ja nt har bloggat på typ 2 veckor!  

Men har fått mindre tid vi datan o har spenderat den på msp!  

Men ska börja blogga igen!  

O håller på me en ny design!  

Bye!

 

      

Presentation


Hej!
de e vi som e Catty00 o Tindris99 på msp!
Detta e våran blogg. Tack för att ni tittar!!

//Eran Tindris o Catty

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards